min dag... typ... elr i princip

jag vaknade imorse vid typ 10-11, elr snarare jag blev väkt, sen åt jag frukost 12 imorse! men sen har jag bara suttit o spelat på datorn! Men just nu sitter jag o kollar på en film med mamma o äte ostbågar o dricker apelsin juice! :3 hihi :love: :thumbup: ! BTW jag missade en viktig detalj! Jag hade studiedag idag! :D men nu ska jag kolla klart på filmen, sen ska jag kolla på nästa film! filmen jag kollar på nu heter Så olika och den jag ska se sen är contagion! men puss på er! 
på söndag kommer Ida Salo hit till mig över dagen o imorrn kommer jag inte att blogga! kanske på kvällen men jag ska iaf till min faster som fyllt fyrtio!
när jag o Ida Salo var i dalarna! o firade nyår!
Idas hund Zetti o jag!
''
visst är han snygg!!! :* :love:
Jag o Astrid Legernaes
shit, jag höll på att ramla där!
vi played golf!
hihi ^^
skola avslutning 2011
2011
jag innan en fest!
men ska kolla på en film nu, bye bye !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0