Jag lever!

Sorry att jag inte har blogga på 1000000000000000000 år, men jag har haft skit mycket att göra!! :P Idag är har jag 2 timmars träning, imorn 4 timmar övermorn FRI, men på fredag typ 4 timmar igen :P Det är ju show på konståkingen och vi måste träna SUPER mycket på alla nummer... Sen har jag Dans och kampsport utöver allt och alla jävla läxor :P :P Idag hade föresten nartionella prov i matte! Gick väl ganska bra, men kunde ha gått bättre. Och BTW så har vi rivit vårt kök!! :O Vi äter typ frukost nere i ett as random rum och så diskar vi i tvättstugan hahah! Kommer få nytt kök och det känns fett cooligt! Håller just nu på att plugga lite glosor tills imorn om religon... DET ÄR SÅ TRÅKIGT!! Och snart kommer svaren på frågestunden som Sol anårdnade helt random, men mitt VideoFyMe konto har fuckat upp sig satt kommer nog ta en stund. 
Puss på er Muppar :*



PS. Jag åt en toast till mellis, för de som är intresserade :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0