första inlägget jaaoo!

tja, Sol här liksom, jag är stolt och gör premiär inlägget på denna blogg! jag kan ju passa på att berätta lite om mig själv!
Jag heter Sol Hanell och jag har en egen blogg solhanell.blogg.se, men den bloggen ska ni skita i! jag har en rätt så stor familj, jag går i Akers friskola tillsammans med melle! jag har en underbart snygg pojkvän, Markus Mikaelsson! jag går i 6:an men de förstår ni väll, med tanke på att jag e 99:a, jag har full raspekt för folk som inte kaxar mot mig, mina kompisar, min familj elr Markus. jag gillar inte när folk tar/snor saker från mig, de e typ de värsta jag vet, speciellt när de gäller min mobil elr datan elr så! jag och min mamma är inte som alla andra "normala" mor o dotter utan vi har lite ketchup krig o sånt hemma! ibland kan vi tillomed hälla mjölk på varandra! just nu är jag på gotland med min kusse Vince (Vincent), vi är hos min farmor och hon har 100000000 hundar... nej men hon har jätte många valpar (14 st) men hon ska behålla två, de är två kullar och hon behåller en från varje kull! hon äger mammorna till dom två kullarna och sen har hon en till liten hane som hon precis har köpt och sen har hon en hona som hon just nu försöker para med valparnas pappa! kullarna har samma pappa och hon satsar nu på en tredje kull med samma pappa! valparna är 75% chihuahua och 25% dvärgschnauzer och morsorna är 50 50, och pappan är 100% chihuahua. jag lägger upp bilder imorn, bye bye nu ska min underbara melle blogga, och skriva om henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0