Min och Melanies berättelse! Del 1/---

jag har skrivit allt hitils men melle har kommenterat det jag har skrivit och så, melle ska skriva, hon har inte hunnit skriva nåt än!
here it comes, i hope u enjoy it! :
”Knivar… Dom kan man döda väldigt lätt med, om man bara har den rätta tekniken”. Jag kollade lätt på min kniv och tog sedan upp den. Sen kollade jag på killen som satt bunden i stolen med silver tejp för munnen. Man hörde ett svagt ljud från hans mun som sa:
”släpp mig” och lite då och då hörde man ”snä…lla”. Stackaren, han tror att jag faktiskt ska tycka synd om honom och sedan släppa honom och sen är allting bra. Ha! folk är bra dumma ibland, jag känner dem, bättre än vad de tror och jag vet vad som händer, om man släpper dem. Det första dom gör är att springa tillbaka till sin familj och säger vad som hänt, och då går någon till polisen och berättar vad som har hänt. Även om jag bad killen att inte göra det. Men då får jag sitta i fängelset i tio år, även om det är lätt att rymma. Nej glöm det, det hände en gång och aldrig mer. Och man ska ALDRIG be om att inte gå till polisen, det är bara korkat.  Men nu har jag lärt mig, jag har dödat över 50 personer och jag har fortfarande inte åkt fast. Jag började leka lite med kniven o sedan siktade jag mot honom och han började skrika som om jag redan hade skurit honom i armen.

Slut
Mer kommer när 6 stycken har kommenterat, så kommentera nu! :D

Kommentarer
Postat av: Milena

bra berättelse fortsätt !

2012-02-29 @ 18:28:04
URL: http://ersbeckss.blogg.se/
Postat av: Faster Kate

Har du skrivit det helt själv Sol? Isf skit i Melle o skriv resten själv o så skickar du d till nån förläggare, d va väldigt bra skrivet!

2012-02-29 @ 18:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0