Godmorgon! främmande tar mina valpar! :O

hej, jag o min kusin vince har varit ute och spelat lite fotboll, men han blev sur för att jag sköt bollen längre än vad han gjorde... så han gick in och då gick jag oxå in. och när ja kom in så märkte jag att vi hade främmande, dom var o kollade på valparna, dom har redan köpt en valp, men dom hade bara sett den på bild, så dom kom hit för att kolla på den, det är en kille som är typ 13, och en som är typ 18-19 och en 4-5 åring, han fyller 5 i december tydligen, lite random att jag vet det här men, dom typ snackade med farmor och jag hörde, men nu står dom och gullar med valparna och vince fyller 5 närsta månad så han leker med France, France är killen som fyller 5 i december och dom ska döpa deras valp till semla! suuuuuper gulligt!! :*
här är valparna när dom busar med vince!!! :love: de e ju bara föööör söööött!! man vill bara krama om dom!
// Sol

Kommentarer
Postat av: Faster Kate

Jäkla, du e ju värsta infokällan juh :o) namn o åldrar o hela kittet ju.

2012-02-29 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0